Frustration

Hej hej..
Jag har gjort omtenta idag.. galet frustrerande det är att göra den nationella tentan.. den är ju helt olik alla andra tentor och fokuserar på helt konstiga saker som man inte lägger fokus på när man arbetar sen... tex vad en mätskala för fall HETER... jag vet ju att den finns å hur man använder den men inte vad den heter precis.. eller den sista andningen man kommer in i jag vet att den finns hur den kännetecknar sig och så men jag visste fasen inte att den hette cheyne-stokes andning.. jag har enbart hört talas om agonal andning som namn.. Men men.. nu är det gjort och jag hoppas att det aldrig kommer igen... Får hoppas hoppas HOPPAS att det gick vägen den här gången!!

Nu ska jag ta mig en liten nap med min lilla Miller.. är helt slut i huvudet..

Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)