Godkänd

Hej hej..
Jaaaaaaaaaaa!! Jag klarade bedsiden/praktiska provet:)
Nu är det bara c-uppsatsen som ska bli godkänd å sen är det tentan med! Snart snart snart färdig sjuksköterska!

Idag har jag legat ute å gottat mig i solen hela dagen, det har varit helt underbart.. jag tar lite fredag idag istället för imorgon eftersom jag såg att allt på tv som är roligt imorgon hade flyttats till idag eftersom det är ishockey vm å då kan jag sitta med c-uppsatsen hela dagen/kvällen imorgon istället..

Snart ska jag plocka fram mina goda räkor som har stått på tining under dagen och ta mig en breezer å njuta av en härlig kväll..

Ha en bra fortsatt dag puss å kram alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)