Långpromenad.

Hej hej..
idag var jag å Miller ute på en långpromenad i ca 2 timmar,. vi gick till wämöparken å gick runt å mös bland djuren å kollade på havet å gick vilses stig.. sen tog vi den långa rundan hem igen.. otroligt skönt i det varma fina soliga vädret.. Efter det har jag suttit och skrivit ner kommentarer till opponentskapet tills på måndag.. Imorgon ska jag dra mig bort till skolan för att skriva ut det.. Nu tänkte jag glo lite på film å äta lite..
Bilder från dagen kommer upp lite senare..

Ha en härlig lördagskväll..
Puss å kram



Kommentarer
MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Tack snälla :D

2012-05-19 @ 22:51:06
URL: http://mmeeli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)