Pink panter

Hej hej
Idag åkte jag till skolan å lämnade tillbaka lite böcker, tog mig sen en liten vända på stan.. å det finns ju helt sjukt mkt fint i affärerna som man skulle vilja köpa med sig hem! Men det finns ingen buget för det nu såhär i slutet av terminen å innan sommaren så det får vänta..

Men lite plagg som hamnade på önskelistan hittade jag iaf..
de här sjukt sköna jeans shortsen från gina tricot


Även de här grymt snygga shortsen från Gina tricot,. dom hamnar högst upp på listan!!!



Ni hittar som sagt dom på Gina tricot.. såå snygga dom rosa är jag kan inte släppa dom... de fanns i ill grönt med..

Ha en trevlig kväll puss å kram



Kommentarer
Sari

Dem blåa var grymt fina!

2012-05-06 @ 17:01:38
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Malin

ja visst är dom=) jag vill ha båda två!

2012-05-06 @ 17:19:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)