Praktiskt prov/bedside

Hej hej! Sitter på avd 57 på sjukhuset å väntar på domen! Jag har haft praktiskt prov eller bedside som det med kallas! Man har hand om en patient å tar hand om allt med den patienten under en förmiddag! Så har man en ssk med sig som agerar undersköterska och ser till att du gör allt rätt å sånt man ska göra! Hon skriver sen i ett bedömningsformulär som hon håller på med just nu å sen kommer min basgruppshandledare å följer upp å så får jag domen! Godkänd eller underkänd det återstår att se!... Hoppas det blir bra:) sen ska jag kasta mig ut i solen på balkongen! Ha en bra dag! Kram kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)