Regnmoln

Hej hej..
Idag är det grått å trist ute,. det var sol på förmiddagen men sen kom ovädret å drog in med dundrande fart,. å svinkall vind är det oxå! :/ jag å Miller som skulle gått långpromenad.. det får bli en annan dag istället..
Jag funderar på om jag ska dra mig bort till gymmet senare å träna lite,. det var ju ett tag sen nu,. jag blev hade praktik, blev sjuk å sen kom c-uppsatsen å tenta så har inte rikitigt haft varken tid eller ork.. men har två gånger kvar på viktors provapå gymkort.. så tänkte utnyttja det nu innan måndag då jag drar mig hem till ljungby en vecka...

Ha det så bra kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)