Tuff natt

Hej hej..
Jag satt uppe typ hela natten och skrev på c-uppsatsen å det var inga problem, jag skriver mycket bättre på natten för jag kan koncentrera mig enbart på det och inget annat å jag är ändå inte trött...
Men sen när jag blev trött runt 05 snåret så ville Miller gå ut, så vi gick ut å då fick han diarré.. så in i duschen med honom när vi kom in å sen till sängen å sova..
MEN vaknade vid 07 igen då ville han ut igen, hade redan varit uppe å lagt en hög i vardagsrummet å spår lite här å var i lägenheten stackarn.. :/ så vi gick ut å sen in med han i duschen igen å sen kräktes han till råga på allt en mega hög på golvet.. :/
Vakndade igen runt 10 av att han kräktes igen å gick ut en gång till med honom..  
Sen låg vi utslagna i sängen fram till kl 15 ungefär.. å sen kollade jag på några avsnitt stylisterna sen gick vi upp å tog en promenad å nu verkar han må bättre igen.. Stackars lille plutten,,. han var sån här bara för ett tag sen med å då fick han en sorts pastakräm och specialmat för magen, så jag gav han en sån klick pastakräm runt 7 där så det kanske hjälpte lite.. hoppas det,. tycker inte om när min skrutt inte mår bra!!

Nu blir det lite sanering av lägenheten å sen c-uppsats!
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)