vi är påväg...

Hej hej..
Vi är påväg vi ska gå tillsammans du å jag... hmhmmhmmm... haha kom å tänka på sången till vilda djurens flykt som gick på tv när man var liten...
Men min tanke var att skriva vi är på väg mot ljungby nu eftersom första flyttlasset gick hem idag med Viktor å Emma.. så nu har endel flyttlådor fått flytta hem till den nya lägenheten! Skönt. fick lite bilder av viktor med på det färdigrenoverade resultatet och det såg bra ut,. men när man inte har sett det på ett tag så byggs ju förväntningarna upp då det kommer nog kännas lite som jaha var det bara det här sen haha men men .. Blir säker superduper bra när vi har flyttat hem möblerna och man får göra iordning som man vill ha det! =)
Jag sitter nu å skriver resultatdiskussionen å har kommit en bra bit, nu börjar det kännas som att det blir för mkt å kanske inte riktigt som det ska,. så jag ska försöka skriva färdigt det idag eller imorgon förmiddag å maila det till min handledare så får vi se vad hon säger för på måndag 24.00 är det deadline på c-uppsatsen :S men det ska nog bli bra=)

Ha en trevlig kväll nu ska jag ta å äta lite för har inte fått i mig nån mat ännu..
Puss å kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)