Höstigt värre

Hej hej..
Idag är det verkligen höst ute, när jag vaknade å gick till jobbet imorse runt 7 tiden så var det 7 grader.. brr..
Det har ju regnat hela dagen med till och från fast jag har sett endel solglimtar oxå! Ska det vara höst så ska det vara fina "varma" höstdagar med sol och frisk luft, färggranna löv och mysiga skogsprommenader, annars kan hösten lika gärna gå över i vinter direkt enligt mig, men då ska det ju vara snövinter:) haha tycker om de typiska idyllårstiderna å inte rusket.. man blir så trött å hängig då!!
 
Nu ska jag å Miller gosa ner oss i sängen med datorn och kolla på vampire diaries som jag har lyckats fastna för.. men ska kolla om säsongerna från början så att man får lite sammanhang i det oxå!
 
Puss å kram på er!
 
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)