höstrusk

Hej hej
Det är fortfarande riktigt höstrusk ute:/ så segt..
Jag å miller åkte med mamma å pappa till hölminge idag så nu tänkte jag slänga mig på sängen och inte göra någonting mer än att bara läsa en tidning och slappa!
 
Hoppas att ni alla får en härlig lördagskväll!
Puss å kram
 
                                                                                                           snart är  det ju dax att ta fram höstjackorna med... så att man inte fryser ihjäl när man går ut!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)