Första doppet

Hallihallå
 
Igår hade vi en helt underbar dag i Ljungby, sol sol och sol=)
Vi tog bilen ut till hölminge och njöt av det fina vädret på gräsmattan med bikini och solbrillor i högsta hugg..
Första doppet blev avklarat igår oxå,. riktigt skönt faktiskt, vi va nere en stund innan det blev första doppet och då va det helt ljummet i vattnet! men sen hade det börjat blåsa lite när vi badade så va lite kallare fast ändå sjukt skönt=) Det blev även ett  härligt dopp i spabadet efteråt!
Vi gjorde även americanska hamburgare på grillen som blev supergoda!!
 
Idag har jag sovit halva dagen eftersom jag jobbade natt, men sen solade jag i hölminge igen och när viktor slutade så köpt jag lite subway å rosé så tog vi en picknick vid ån!
 
Nu ska jag slösurfa på datorn lite och sen blir det sängen=)
Hoppas ni har underbara sommardagar ni oxå! Kram kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)