AMLS

Hej hej!
Nu tisdag å onsdag så har jag varit iväg i Kristianstad å haft utbildning med jobbet å 2 arbetskollegor! Vi har haft utbildning i AMLS som jag nämnt tidigare! Hur man bestämmer en akut sjuk patient som inte varit ut för ett trauma! Utan de som söker för bl.a. bröstsmärta, buksmärta, hjärnblödning, chock osv! Å hur man följer en viss mall för att bäst få fram problem och behandlingsdiagnos!
En riktigt intressant utbildning med superbra föreläsningar, intressanta å pålästa instruktörer och trevliga kursdeltagare å fint boende! Helt enkelt två jättebra dagar! Å jag blev godkänd på kursen:) härligt!

Nu ska jag strax hoppa ner i sängen för energin är inte på topp efter dessa dagar! Känner mig helt fullproppad med en massa ny information som ska bearbetas:)

Godnatt på er kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)