Tillbaka? Who knows!?

Oj oj längesen nu! Har jobbat på en massa, hunnit åka till Egypten med min andra halva (väskan försvann, vi blev lurade på pengar HELA tiden :) men det var en underbar resa), vi har gjort gulasch utomhus i gryta över eld, solat på vår nyinredda balkong å mkt mer:) får se om jag har hittat suget att blogga igen! Häng med ett tag så får vi se:)

Just nu sitter jag iaf på vår fina mysiga balkong med en filt å myser med Miller:) hoppas ni har en bra kväll! Vet att många är iväg på bruce Springsteen å endel kollar hockey!

Kram på er!



Kommentarer
Sarah Moberg

hej :) jag funderar på att göra ett par enkla gratis-designer, är det något du skulle vara intresserad av? känns onödigt att göra designer om ingen vill ha ^^, sen ville jag bara tipsa om min veckans blogg jag avslutar imorn :) ha en bra dag, kram

2013-05-04 @ 21:28:25
URL: http://sarahmoberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)